ساخت انواع لنت و کلاچ کربنی 

با بهترین متریال و ضمانت کیفیت

جهت سفارش با مجموعه تماس بگیرید ​

سفارش انواع لنت و کلاچ کربنی  , جهت سفارش با مجموعه تماس بگیرید ​

ترمز ها و کلاچ ها

ترمزها و کلاچ ها ممکن است کاملاً متفاوت به نظر برسند ، اما در واقع بسیار شبیه به هم هستند. ترمزها از اصطکاک برای کاهش سرعت و کلاچ ها از اصطکاک برای کنترل انتقال قدرت استفاده می کنند. هر دو قسمت برای عملکرد به مواد اصطکاکی تکیه می کنند. مواد اصطکاکی و کشویی برای روان سازی انتقال قدرت در ماشین ها و وسایل نقلیه ضروری هستند.

ذغال های صنعتی آریا عرضه کننده ذغال های صنعتی و سیل های مکانیکی , انواع لنت و کلاچ های کربنی را با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت بازار عرضه میدارد 

در ادامه به معرفی انواع مواد اصطکاکی میپردازیم : 

مواد اصطکاکی با فلز متخلخل

مواد اصطکاک فلز متخلخل محصول متالورژی پودری هستند. پودرهای فلزی مانند مس و قلع ابتدا با اصلاح کننده های اصطکاک مانند روان کننده گرافیت سرامیکی و پودری مخلوط می شوند و سپس قالب گیری و پخت می شوند (به صورت جامد ساخته می شوند) .

توکای کربن تولید مواد اصطکاک فلز متخلخل را در سال 1949 آغاز کرد.  بسیار مقاوم ، مواد اصطکاک فلزی متخلخل در چنگال , موتور سیکلت , ترمز ماشین آلات ساختمانی کشاورزی و در ماشین آلات استفاده می شود.

مواد اصطکاکی کربنی

مواد اصطکاک کربنی  با بسیاری از روغن ها سازگار است و بسیار بادوام و پایدار هستند. آنها عملکرد محصولاتی را که در آن هستند بهبود می بخشد.

 

مواد اصطکاکی کشویی

این  مواد عملکردی عالی برای تجهیزات هیدرولیک تولید می کنند. در فرآیند تولید ،  از امکانات متالورژی پودری برای ترکیب مواد برای مصارف مختلف استفاده می شود.

 

مواد اصطکاکی کربنی

مواد اصطکاک کربنی  با بسیاری از روغن ها سازگار است و بسیار بادوام و پایدار هستند. آنها عملکرد محصولاتی را که در آن هستند بهبود می بخشد.