خرید سیل مکانیکی بورگمن بامناسب ترین قیمت

 جهت سفارش با مجموعه تماس بگیرید

خرید سیل مکانیکی بورگمن  بامناسب ترین قیمت ؛ جهت سفارش با مجموعه تماس بگیرید

سیل مکانیکی بورگمن

مزایای استفاده از پکینگ به جای سیل های مکانیکی

سیل مکانیکی بورگمن از جمله سیل های پر مصرف در صنایع مختلف می باشد  . جهت خرید با مناسب ترین قیمت بازار با مجموعه ذغال های صنعتی آریا تماس حاصل فرمایید .

در ادامه به تفاوت انواع سیل و پکینگ میپردازیم . پکینگ پمپ اولین شکل آب بندی پمپ است و هنوز یک تکنیک آب بندی پرکاربرد است. در ابتدا پکینگ از طناب های قدیمی و محصولات الیاف طبیعی ساخته شده بود که در اطراف شفت بسته می شد  و به طور فیزیکی شکاف را با مواد پر می کرد تا نشت را کاهش دهد. پکینگ مدرن از بافتی پیچیده تر و موادی استفاده می کند که برای پوشش کمتر ، کاهش اصطکاک و تحمل بهتر گرما طراحی شده اند.از مزایای پکینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد 

_   پرسنل تعمیر و نگهداری با فرایند نگهداری و بسته بندی مجدد اجزای پکینگ آشنا هستند.

 _  هنگامی که پکینگ خراب می شود ،  نشت بیشتری را نشان میدهد و بنابراین می توان آن را تنظیم و محکم کرد و نشت را کاهش داد. در حالی که خرابی آب بند مکانیکی می تواند خاموش شدن پمپ را ضروری سازد. به همین دلیل است که پکینگ پمپ منبع اصلی پکینگ پمپ های آتش نشانی و سایر کاربردهایی است که نمی توانند خرابی فاجعه آمیز را تهدید کنند.

_ هزینه اولیه پکینگ نیز  در مقایسه با هزینه های مربوط به آب بندی مکانیکی کم است.

چرا آببند های مکانیکی ؟ 

با توجه به موارد عنوان شده , در ادامه بیان می کنیم که چرا با توجه به مزایای استفاده از پکینگ ,استفاده از آب بند ها به طور قطع پیشنهاد بهتری برای ماشین های صنعتی است ؟

هزینه محصول 

طبق تجربه میزان نشت هنگام استفاده از پکینگ به طور قابل ملاحظه ای بالاست ، اغلب تا 10-5 بار.

اما آببند مکانیکی که به درستی طراحی ، مشخص و نصب شده اند ، نشت قابل مشاهده ای ندارند و بنابراین هیچ گونه تلفاتی در محصول ندارند. در ارقام و استفاده های بالا , به طور قابل ملاحظه ای , میزان بالای نشت سبب از بین رفتن هزینه و موا بسیار زیادی خواهد شد و در ایم صورت استفاده از آب بندها هم به صورت هزینه ی کلی و هم به صورت میزان ماندگاری ارزش خرید بالاتری دارند .

دفع پساب و مسائل محیط زیستی 

بسته به نوع محصول ، هزینه های دفع زباله می تواند به طور قابل توجهی بیشتر از هزینه اولیه تولید باشد. فقط نگاه به قبض های آب خانگی خودمان این را نشان می دهد. حتی زمانی که فقط با فاضلاب آب سروکار دارید ، هزینه ها به طور قابل توجهی بیشتر از هزینه اولیه محصول است.

شرکتها در حال حاضر تحت فشار شدید و مشاهده مداوم  مسائل زیست محیطی هستند دولتها دائماً تحت فشار ملی و جهانی هستند تا اطمینان حاصل شود که تولیدکنندگان مسئولیت اثرات محصولات خود بر محیط زیست را قبول می کنند و خود شرکتها اغلب اهداف زیست محیطی را برای برآوردن دارند. نشت کمتر مورد قبول است  و حفظ منابع اهمیت فزاینده ای دارد.

از آنجا که مهر و موم های مکانیکی مناسب دارای نشت قابل مشاهده نیستند ، بنابراین هیچ هزینه ای برای دفع پساب ندارند و مزایای قابل توجهی برای کاهش انرژی و مواد از دست رفته ایجاد می کنند.

مصرف برق

سیل مکانیکی در مقایسه با پکینگ ، مصرف برق را کاهش می دهد.

به طور متوسط استفاده از پکینگ 6 برابر بیشتر از یک سیل مکانیکی متعادل برق یا سوخت مصرف می کند.  پکینگ هزینه های برق را تا حد زیادی افزایش می دهد. در نتیجه استفاده از از سیل های مکانیکی از نظر مصرف انرژی و برق می تواند به طور قابل توجهی به صرفه تر بوده و موجب کاهش هزینه ها شود .

هزینه های نگهداری

پکینگ نیاز به توجه مداوم دارد. شل شدن بیش از حد و میزان نشت غیرقابل قبول است ، پکینگ  می تواند در هنگام راه اندازی بسوزد ، نشتی را افزایش دهد ، سایش شافت را افزایش داده و مصرف برق را افزایش دهد.  برای اطمینان از عملکرد قابل قبول ، مسئول تعمیر و نگهداری باید در طول عمر پکینگ ثابت و وظیفه شناس باشد.

این در صورتی است که سیل های مکانیکی نیازی به تعمیر و نگهداری معمول ندارند

ایمنی 

پکینگ نشت می کند ، همانطور که برای آن طراحی شده است و محصول که برای نگهداری آن طراحی شده است را بر اثر نشت به فضا نشت می کند. همانطور که قبلاً توافق کرده ایم ، این امر به دلایل زیست محیطی بیش از پیش غیرقابل قبول می شود ، به ویژه اگر محصول خورنده ، سمی یا منفجره باشد.

اگر کلیه محصولات طبقه بندی شده توسط گازهای گلخانه ای فرار یا خطرناک محافظت شوند, آلودگی هوا بسیار کاهش می یابد. در سیل ها  تولید گازهای گلخانه ای می تواند به  صفر برسد.

شافت ها و  کارکرد آنها 

سیل های مکانیکی که به درستی طراحی شده اند از شفت گران قیمت استفاده نمی کنند.

شکستگی شافت ها غیر معمول نیست و عموماً ناشی از خستگی ناشی از خم شدن ثابت شفت در حال کار است. چگونه این اتفاق می افتد؟ دورکردن پمپ از بهترین نقطه کارایی ، در برابر دریچه های تخلیه گاز بیش از ظرفیت طراحی شده آن. بالا آمدن شفت بلند و توقف شروع به کار نیروهای عظیمی را در داخل حرکت ایجاد می کند.

پس همه چیز به اصل اهرم ها بستگی دارد و اینکه چیزهای نازک راحت تر از چیزهای چاق خم می شوند!

برداشتن  های شافت نیز به طرز چشمگیری دشوار است. این می تواند بسیار وقت گیر باشد و حتی ممکن است منجر به آسیب خود شافت شود.

در این صورت استفاده از سیل های مکانیکی مقرون به صرفه تر و دارای کارایی بالاتری برای شافت هاست.