خرید بلوک گرافیتی در سایز و دانسیته متفاوت و مناسب ترین قیمت بازار  ,  ذغال های صنعتی آریا عرضه کننده ذغال های صنعتی و سیل های مکانیکی

ذغال های صنعتی آریا عرضه کننده ذغال های صنعتی و سیل های مکانیکی , انواع بلوک های گرافیتی  را با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت بازار عرضه میدارد 

خرید بلوک گرافیتی 

خرید بلوک گرافیتی در مجموعه ذغال های صنعتی آریا , بلوک گرافیتی  از گرافیت مصنوعی با خلوص کربن بسیار بالا ساخته می شود. از جمله بزرگترین تولیدکنندگان آن در جهان میتوان به کشورهای چین و آلمان اشاره کرد . نوع و قیمت محصول بر اساس دانسیته یا جرم حجمی آن مشخص می شود که عموما عددی مابین 1/7 تا 1/ 9 می باشد و در نتیجه  به میزان چگال بودن آن قیمت آن افزایش پیدا میکند . 

بیشترین کاربرد خرید بلوک گرافیتی عموما در مواردی که نیاز به مقاومت حرارتی تا 1500 درجه در  باشد استفاده می شود به طوری که گفته می شود این ماده مقاوم ترین ماده شناخته شده در طبیعت در برابر حرارت می باشد . همچنین به دلیل خنثی بودن آن ، در محیط های اسیدی نیز کاربرد زیادی دارد . 

از جمله ویژگی های Graphite block می توان به مقاومت حرارتی بسیار بالا , استحکام بالا , فرسایش پایین , مقاوم در برابر ضربه و مقاومت فشاری بالا , مقاومت بالا در برابر خوردگی , مقاومت در برابر اسید ها , کنترل در برابر آلودگی فلزات , رسانایی حرارتی و الکتریکی بالا , پایداری کیفیت و سطح صاف و صیقلی اشاره کرد .

خرید بلوک گرافیتی در سایز و متریال مختلف و با مناسب ترین قیمت

کاربرد این بلوک ها  دامنه گسترده ای دارد مانند :

صنایع ریخته گری ، صنایع الکتریکی ، صنایع شیمیایی .صنایع الکتریکی و صنایع نفت و گاز و بسیاری دیگر

بیشترین کاربرد آن نیز برای ساخت قالب های ریخته گری در و ساخت قطعات گرافیتی ( مانند سیل های مکانیکی , ذغال های الکتریکی و ذغال های مکانیکی ) می باشد .

بلوک های گرافیتی گرد

بلوک های زاویه دار

گرافیت های ورقه ای