خرید بوش گرافیتی با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت بازار  , جهت سفارش با مجموعه ذغال های صنعتی آریا  تماس بگیرید 

خرید بوش گرافیتی 

خرید بوش گرافیتی  انتخابی عالی برای صنایع گاز و مایع با فشار بالا 

این قطعات به صورت سفارشی طراحی می شوند تا متناسب با ماشین صنعتی مورد استفاده باشد  تا سیستم های آب بندی را ایجاد کند که سخت ترین الزامات عملیاتی را برآورده می کند.

خرید بوش گرافیتی بسته به الزامات  کار ، حرکت شفت و ارتعاش , به صورت ثابت یا شناور طراحی شوند. برای ماشین آلاتی مانند توربین های بخار  و بوش های تکه تکه شده امکان دسترسی آسان به شفت را فراهم می کنند.  

کاربردهای معمول آنها  شامل سیل محور اصلی موتور هواپیما ، کمپرسور ، پمپ ها و تجهیزات پردازش با سرعت بالا است. 

بوش گرافیتی و صفحات فسفربرنزی گرافیتی امروزه کاربردهای متعددی در صنایع مختلف پیدا کرده اند مانند صنایع غذایی، صنایع فولاد و فلزات رنگی، نفت و گاز و پتروشیمی

وجود تکه های گرافیت در بدنه این قطعات باعث ایجاد خاصیت خود روانکاری و کاهش سایش در قطعات درگیر شده و نهایتا منجر به افزایش عمر تجهیزات خواهد شد. در ادامه توضیحات مختصری در مورد خواص و کاربرد آنها در صنایع مختلف ارائه می شود.

خواص و کاربردهای بوش فسفر برنزی گرافیتی خود روانکار

خودروانکاری گرافیت خاصیتی مناسب برای ساخت بوش های فسفر برنزی برای استفاده در محل هایی که قابلیت روانکاری وجود ندارد می باشد. ضریب انبساط حرارتی کم گرافیت و عدم تغییر ابعاد آن در دمای بالا مانع از جام شدن قطعات متحرک می شود. در دستگاه های تولیدی صنایع غذایی استفاده از روانکارها با توجه به موارد بهداشتی مجاز نمی باشد، بنابراین برای روانکاری قطعاتی که بر روی هم حرکت می کنند از خاصیت روانکاری گرافیت استفاده می شود.

در صنایع فولاد معمولا در مکانیزم هایی که در دمای بالا کار میکنند و استفاده از روانکارها در دمای بالا باعث سوخته شدن آنها و عدم عملکرد صحیح آن مکانیزم میشود از بوش های فسفر برنزی گرافیتی خود روانکار استفاده می گردد. گریدهای خاصی از گرافیت برای ساخت بوش گرافیتی خود روانکار مناسب می باشد. در طراحی این بوشها معمولا گرافیت ها در ردیف های مختلف قرار داده می شوند تا بیشترین سطح پوشش جهت روانکاری ایجاد شود . جهت خرید بوش گرافیتی با مجموع ذغال های صنعتی آریا با سابقه بیست سال خدمات با کیفیت در زمینه ذغال های صنعتی و سیل های مکانیکی تماس بگیرید .

انواع بوشینگ:

بوشینگ ثابت

بوشینگ کربن جامد

شناور بوش

بوشینگ فلزی جامد

بوشینگ قطعه قطعه شده