خرید سیل مکانیکی بامناسب ترین قیمت

 جهت سفارش با مجموعه تماس بگیرید

خرید سیل مکانیکی بامناسب ترین قیمت ؛ جهت سفارش با مجموعه تماس بگیرید ​

فروش مکانیکال سیل 

فروش مکانیکال سیل با بهترین قیمت بازار و انواع متریال در مجموعه ذغال های صنعتی آریا 

آب بندی های دینامیکی به دو دسته ی آب بندی های دورانی و آب بندی های رفت و برگشتی تقسیم میشوند . آب بندی های دورانی را نیز به دوسته میشکنند .

-آب بندی های تماسی که با اعمال فشار بین دو سطح , عمل اب بندی را انجام می دهند .

-آب بندی های غیر تماسی که بدون اعمال فشار و تماس سطحی ,عمل آب بندی را انجام می دهند

در این مقاله به توضیح آب بند های تماسی می پردازیم .

فروش مکانیکال سیل تماسی _ بیشتر آب بندی های دورانی از نوع تماسی هستند . این نوع آب بندی ها نیز به دو دسته ی آب بندی های فشاری و آب بندی ها تقویت شونده با فشار تقسیم میشوند .

آب بندی های فشاری به این صورت کار میکنند :آب بند در یک شیار که گلند نامیده می شود تحت فشار قرار می گیرد , از این رو آب بند ,فشاری متناسب با مقدار فشردگی ,به سطوح آب بندی وارد می کند .به واسطه ی همین فشار است که عمل آب بندی انجام می شود . 

روشن است که مقدار فشردگی آب بندی های فشاری با توجه به میزان اختلاف فشار بین دو یوس آب بندی تعیین می شود .این آب بندی ها اغلب به صورت توپر هستند , از این رو دو طرفه اند . به این معنا که تفوتی نمیکند که کدام طرف پر فشار باشد , و حرکت سیال را از هر طرف به طرف دیگر آب بندی می کنند . در کاربرد هایی که فشار سیل متغیر است ,فشار فشرده کردن آب بند همچنان حد اکثر فشار ممکن را به سطوح آب بندی وارد می کند , این امر اصطکاک زیادی تولید می کند .در مجموعه ذغال های صنعتی آریا با فروش مکانیکال سیل در انواع مختلف در خدمت شما هستیم .